Skip to main content
https://www.youtube.com/watch?v=ngkK4ImcCYc

Evenementen organiseren doe je zo!

We zitten weer midden in December en het jaar is bijna voorbij, een goede reden om het jaar goed af te sluiten of te beginnen met een evenement voor klanten of werknemers! evenementen organiseren doe je niet zomaar.

Je moet jezelf al snel een aantal standaard vragen stellen als: wanneer moet het evenement plaatsvinden, waar gaat het plaatsvinden, wie is de doelgroepย en vooral wat hebben dan nog allemaal nodig?

Een aantal tips voor elk evenement:

Of het nu een verjaardag, bruiloft, bedrijfs evenement, verlaat kerst of bijeenkomst is, de locatie is enorm belangrijk om de rest van het evenementย te kunnen bepalen. Wanneer je op je eigen locatieย het evenementย organiseert, zul je dus zelf moeten zorgen voor alle faciliteiten zoals eten, drinken, muziek en vooral veel prullenbakken om te zorgen dat het een beetje netjes blijft.ย Heb je geen zin om de volgende dag nog uren te moeten schrobben, kies dan voor een goede evenementenlocatie. Deze zijn makkelijk online te vinden, waar je ze ook snel met elkaar kunt vergelijken. Bij de meeste evenementenlocaties zal de drank al goed geregeld zijn, gezien de meeste vast zitten aan een drankleverancier.

Evenementen organiseren in alle soorten en maten

Heb je nog nooit een evenement georganiseerd? Er komt namelijk altijd meer op je af dan je denkt. Artistic Productions is een expert op het gebied van evenementen, concepten en ontwikkeling. Wij kunnen je perfect adviseren en werk uit handen nemen bij de volledige organisatie van jullie evenement. Maak gewoon eens contact met ons om de oneindige mogelijkheden te bespreken, want wij leveren graag maatwerk!

Catering

Heeft de locatie geen optie voor eten of heeft de menu keuze niet jouw voorkeur, kies dan voorย een ervaren cateraar! Een ervaren cateraar draait wekelijks evenementenย op locatie, weet wat de wensen van de markt zijn en dus ook wat jullie gasten lekker zullen vinden. Een goede cateraarย scheeltย je enorm veel werk, tijd en het kan je zelfs nog geld schelen wanneer je niet heel handig bent in de keuken en met de inkoop! Kijk eens op de website vanย Cater & Coย of bel ze voor een advies op maat.

Drive In Show

Naast de locatie en lekker eten en drinken, is muziek รฉรฉn van de belangrijkste ingrediรซnten van een evenement! Maar wat heb je nu nodig? Een goede en ervarenย drive in showย is daarom erg belangrijk. Maar wat is een drive in show nu precies? Een drive in show is een complete combinatie van DJ, geluid, licht en een DJ meubel en alle overige benodigde apparatuur. Wanneer je de goede drive in show huurt, heb je dus verder niks meer nodig op het gebied van muziek om er een knalfeest van te maken!

Waaraanย kun je een goede drive in show & DJ herkennen:

  • Een professionele en up-to-dateย website
  • Meerdere mooi afgewerkte DJ meubels om aan jullie sfeer en wensen aan te passen
  • kwalitatieve apparatuur
  • Goede recensies online
  • Snel en goedย contact met duidelijke uitleg en begrip voor jullie wensen

Bovenstaande gegevens zijn allemaal eigenschappen die Artistic Productions als geen ander in zijn bezit heeft. Als serieuze partij zijn wij landelijk actief en kun je ons dus overal tegen het lijf lopen. Of je feest nu in de regio van Amsterdam, Utrecht, Den Haag, Rotterdam, Breda, Dordrecht, Gouda, Den Bosch, Apeldoorn, Amersfoort of nog een andere stad is, wijย zijn er graag bij!

Stel je eigen show samen

Ontvang binnen een aantal minuten een offerte.

Stel samen


Aanbod Artistic L!VE

Artistic L!VE
Show
Artistic L!VE
Exclusive Show
Artistic L!VE
Band
L!VE ON STAGE
Artistic L!VE
Piano Show
De Zingende DJ

We Create, You Celebrate

Hoe kunnen we je verder helpen?

Seran van Wijk

Client director