
FAQ
"We Create, You Celebrate"
De DJ neemt in de week voorafgaand aan de week van de feestavond telefonisch contact met jullie op. Samen met de DJ bespreken jullie dan de door jullie ingevulde wishlist zodat er gegarandeerd een superfeest komt!
Nee, dit is helaas niet mogelijk. De afspraken worden altijd via de telefoon, skype of facetime gedaan. Dit omdat wij al bekent zijn met vrijwel alle trouwlocaties in Nederland en dus een locatiecheck niet nodig is. Mochten wij jullie trouwlocatie nog niet kennen dan nemen wij altijd contact met de locatie op om logistieke verrassingen tegen te gaan.
Bij ziekte van de DJ beschikken we altijd over een gelijkwaardige vervangende DJ uit ons eigen team die de kwaliteit en uitvoering kan waarborgen. The show must go on!
Regulier is de DJ smart casual gekleed. Wanneer er een bepaald thema aan de feestvond hangt horen wij dit natuurlijk graag zodat de DJ zijn kleding hierop kan aanpassen.
Mochten jullie al bekent zijn met een Artistic DJ is het natuurlijk mogelijk om een voorkeur aan te geven. We zullen proberen de voorkeur ook definitief te maken, maar dit is natuurlijk ook afhankelijk van de beschikbaarheid van de DJ.
Zeker! Via het DJ profiel kunnen jullie het nummer vinden van jullie DJ.
Jullie kunnen de DJ op zijn mobiele nummer bereiken, die staat vermeld op jullie persoonlijke pagina.
Druk dan op onderstaande knop en vul daar het formulier in.
Regulier zijn wij één uur voor aanvang van het feest aanwezig. De opbouw van onze shows duurt slechts 20 tot 30 minuten waardoor we nog een half uur speling aanhouden bij de opbouw.
Ja, de opbouw van onze show is volledig geruisloos. Er hoeft dus niet getimmerd of gesoundcheckt te worden!
Het kan natuurlijk zijn dat het diner in dezelfde zaal plaatsvindt als het feest. Onder bepaalde voorwaarden kunnen wij ook eerder opbouwen dan de standaard opbouw tijd. Neem daarvoor contact met ons op.
Dit is mogelijk indien de DJ geen andere boeking heeft staan en het logistiek gezien ook geen probleem is. Daarnaast moet er ook toestemming gevraagd worden aan de locatie. De kosten zijn €50,00 per half uur.
De ideale opstelling voor een dj show is 4 x 2 meter. Geen probleem als dit niet mogelijk is op jullie locatie. Dan kunnen de speakers wat meer de zaal in, dan ontstaat er een smallere opstelling
Jullie moeten zelf de foto’s op een USB stick zetten en deze aan het begin van de avond bij de DJ afleveren. Let op dat de foto’s een hoge resolutie hebben (bij voorkeur 1920×1080) en dan deze altijd liggend (landscape) zijn. Ook vragen we om minimaal 2 weken voorafgaand aan de feestavond 1 foto per mail aan te leveren. Graag o.v.v. jullie namen, de trouwdatum en Allure show. Deze kan als back-up gebruikt worden mocht de USB stick op de avond zelf niet werken.
Zeker! Via jullie persoonlijke profiel kunnen jullie onder het kopje ‘Extra mogelijkheden’ de extra sfeer opties eenvoudig bestellen.
Door het algemene nummer van Artistic Productions (079-3479093) te bellen kunnen jullie buiten kantoor tijden kiezen voor de optie 2 en worden jullie doorverbonden met het noodnummer.
Ja, drinken moet altijd verzorgd worden. Indien we gebruik wensen te maken door een (crew) maaltijd dan zullen we dit vooraf bij jullie kenbaar maken.
Druk dan op onderstaande knop en vul daar het formulier in.
Graag! Graag verzoeken wij jullie om de ontvangen wishlist in te vullen.
Super! De DJ zal in de week voorafgaand aan de week van het feest contact met jullie opnemen om de wishlist door te nemen.
Dat is zeker mogelijk! Wel houden wij rekening met de bandbreedte van de muziekgenres die jullie hebben aangegeven in de Wishlist. Wanneer dit niet op elkaar aansluit zullen we altijd eerst akkoord vragen.
Zeker! Onze producer maakt graag een mix voor jullie openingsdans. Jullie kunnen maximaal 5 liedjes naar keuze opgeven waaruit de mix moet bestaan en die ontvangen we graag uiterlijk 3 maanden voor de grote dag, zodat er nog genoeg tijd is voor de productie en voor jullie om te oefenen. De kosten hiervan zijn €50,00.
Graag ontvangen we bij de liedjes ook een YouTube link, zodat we het over dezelfde versie hebben. Jullie kunnen dan aangeven vanaf welk moment en hoelang jullie een bepaald stukje uit een liedje willen hebben.
Er kunnen kosteloos eenmalig aanpassingen worden gedaan in de mix.
Jullie kunnen de openingsdans uploaden op jullie persoonlijke pagina en anders op een USB stick meenemen. Gelieve wel het bestand zelf aanleveren zodat we zeker weten dat we over de juiste versie van het nummer beschikken!
Ja dat is zeker mogelijk.
Wij hebben altijd 1 draad gebonden microfoon bij ons waar jullie gasten gebruik van kunnen maken. Willen jullie een draadloze microfoon of hebben jullie er meerdere nodig? Neem dan even contact met ons op.
Dit kan via jullie persoonlijke pagina onder het kopje ‘bestanden uploaden’.
Druk dan op onderstaande knop en vul daar het formulier in.
Wij zijn vrijwel bekent met alle trouwlocaties in Nederland. Wanneer wij de locatie niet kennen nemen wij altijd contact op met de locatie om logistieke verrassingen tegen te gaan.
Regulier zijn wij één uur voor aanvang van het feest aanwezig. De opbouw van onze shows duurt slechts 20 tot 30 minuten. Is er vanuit de locatie alleen de mogelijkheid om eerder op de dag op te bouwen? Laat dit dan even aan ons weten, dan kunnen we kijken naar de mogelijkheden.
Dit kunnen jullie aangeven in de ontvangen Wishlist. Ook zullen wij contact opnemen met de locatie om dit af te stemmen om zo logistieke verrassingen tegen gaan.
Binnen het redelijke nemen wij de parkeerkosten voor eigen rekening. Als de totale kosten voor parkeren hoger dan €10 per feestavond uitvallen dan zullen de kosten aan jullie worden doorberekend. Indien er privé parkeerplaatsen op de locatie beschikbaar zijn, verzoeken we jullie om een parkeerplaats voor de DJ te reserveren.
Druk dan op onderstaande knop en vul daar het formulier in.
In de week dat jullie geboekt hebben ontvangen jullie de factuur.
7 dagen na het ontvangen van de factuur moet er een aanbetaling gedaan worden van €100,-, dan is de boeking definitief. Het resterende bedrag moet uiterlijk 14 dagen vóór aanvang van de feestavond betaalt zijn.
Druk dan op onderstaande knop en vul daar het formulier in.
Ja, het geeft voor de feestavond voldoende licht maar het licht komt vanaf 1 zijde. Als je extra licht in de zaal wilt hebben dan adviseren we om uplighters bij te boeken. Dat zijn accu spots (dus geen stroom nodig) die plaatsen we tegen de wand. Deze kunnen we elke gewenste kleur geven waardoor je meer sfeer krijgt in de zaal dan met bijvoorbeeld wit licht.
Bij de Photobooth worden geen attributen meegeleverd.
Ja! De DJ neemt de Photobooth mee, plaatst deze op een geschikte plek op de locatie en zal zorgen dat deze klaar is voor gebruik.
De foto’s worden achteraf in jullie persoonlijke pagina van Sharing Box geplaatst. Hierin kunnen jullie een selectie maken van foto’s en deze delen met jullie gasten!
Het beeldmateriaal van het foto/videogastenboek krijgen jullie achteraf in de mail via een downloadlink, hier kunnen jullie het beeldmateriaal downloaden. De link blijft minimaal 2 weken actief.
Nee. De Artistic muzikant (bijvoorbeeld een saxofonist/percussionist) speelt avondvullend op gepaste momenten. Hierdoor behouden we de toegevoegde waarde. Een zanger(es) treedt in bepaalde blokken op. Dit gebeurt meestal in blokken van 3 x 20 minuten.
Dat is afhankelijk van de sfeer die jullie willen creëren. Denk hierbij aan het begin van de avond meer aan jazz/soul en op het hoogtepunt van de avond meer dansbaar/ up temp.
In principe niet maar afhankelijk van de mogelijkheden op locatie en de te overbruggen afstand is dit in overleg wel mogelijk. Neem hiervoor per mail contact met ons op.
Naar aanleiding van de ingevulde wishlist zal de dj contact met jullie opnemen om de wishlist met jullie door te nemen. Hij zal jullie aan de hand van jullie muzikale wensen van informatie en advies voorzien om het beste uit jullie feestavond te halen.
Druk dan op onderstaande knop en vul daar het formulier in.